top of page

1. Weten waar je voor staat.

Vroeger was het gesprek over waar organisaties voor staan het domein van leidinggevenden. Nu willen medewerkers en andere betrokkenen óók deelnemen aan het gesprek. En dat is maar goed ook. 

Organisaties die van betekenis willen zijn leggen deze betekenis niet op, maar nodigen mensen uit om mee te doen aan een dialoog over wat écht belangrijk en nastrevenswaardig is.

Wij creëren ruimte voor een open en eerlijke verkenning van wat mensen belangrijk vinden.
 
Zoals bij De Gemeente Dalfsen.

Dalfsen_illustraties_Outlines_Blauw.jpg

2. Delen wat je drijft.

IMG_1218_edited_edited.jpg

Mensen bepalen tegenwoordig zélf wat hun waarden zijn, en zoeken naar manieren om deze waarden uit te dragen in hun werk.
 
Werkende mensen die dezelfde waarden delen creëren - bewust of onbewust - een cultuur. En waarden en cultuur worden al sinds mensenheugenis gedeeld door middel van verhalen, symboliek en rituelen.
 
We leren mensen om waarden op een betekenisvolle manier te delen met anderen.

Zoals bij Pleyade.

3. Veranderen door te vernieuwen.

Veranderen is eng.
Vernieuwen rondom wat je al belangrijk vond niet.

 
Zodra mensen weten waarom ze iets doen, zien ze ineens nieuwe kansen voor verbinding.
Dat betekent dat mensen gaan denken in kansen, in plaats van bedreigingen.


Wij helpen in het doorbreken van kaders en  vooroordelen op basis van gedeelde waarden.

Zoals bij deze kloosterorde.

dom.jpg

Concreet helpen we met het ontwikkelen van organisatiecultuur, merkbeleid en maatschappelijke betrokkenheid. 

bottom of page