Organisaties met een hoger doel zijn niet alleen van maatschappelijke waarde, ze presteren ook beter.
Stephan vertelt je waarom, en wat toekomstgerichte organisaties daarvan kunnen leren. 

 

Hij startte op zijn 21ste een reclamebureau. Het bureau werd succesvol, maar Stephan raakte gedesillusioneerd door greenwashing en andere reclamepraatjes.

Hij stapte eruit om zich met zijn nieuwe bureau te richten op ethiek en het vertrouwen in organisaties. Ook doet hij onderzoek naar de geloofwaardigheid van management.

Stephan is een ervaren spreker, zoekt interactie en verrast. Met anekdotes uit de praktijk,
een beetje humor en veel kennis staat hij garant voor een uitdagend optreden (NL/ENG).

Onderwerpen:

Purpose, Missie/Visie, (kern)Waarden, Ethiek, Leidinggeven, Organisatiecultuur, Werktrends, Medewerkersbetrokkenheid, Organisatieverandering, Rentmeesterschap.

communicatiecongres.png

Publicaties en optredens van Stephan (klikbaar):

Stephan Ummelen spreekt en schrijft over organisaties die goed doen.