
Stephan gaat zijn eerste boek schrijven met Boom uitgevers, over het spanningsveld tussen reclame & ethiek!

Doornroosje in Nijmegen is volgens onze herhaalmeting nog steeds een van de meest authentieke organisaties van NL!

Onze short film over Heilige Huisjes is genomineerd als winnaar door UrbanVisions in Bologna, Italië!

Het boek van Marc Oosterhout, waar wij aan bijdroegen, Power Brands 2.0, is genomineerd voor de Platform Innovatie in Marketingprijs!

We mogen aan de slag voor de IND! We kunnen ons geen fijnere organisatie voorstellen om het over waarden te hebben.

Ons artikel over intrinsieke motivatie en het beoordelingsgesprek was 1 van de top 10 gelezen artikelen op FrankWatching.

We werden geïnterviewd door NOS over waardengedreven merken en sociale thema's in de reclame.

Sander & Stephan gaven een webinar over waarden bij Haagse Beek consultancy.

Met onze corporate confessions namen we de 'biecht' af bij change managers in Australië. Ook iets voor jouw bedrijf?

We schreven samen met 23 andere schrijvers een boek over onze visie op de wereld na corona. Bestel 'm hier.

Coronatijd is extra zwaar voor ouderen. We organiseerden met Club Goud meer dan 300 concerten om ze op te vrolijken.

Sander in een Pecha Kucha in Tilburg over onze ervaringen met de Dominicanen en zingeving.

We mochten de keynote over waarden verzorgen op The Toronto Change Days. Een wereldwijd treffen van veranderaars.

Op TEDx vertelden we over 'purpose-washing', het meten van waarden en geloofwaardigheid

Burgemeester van Lente legt onze toekomstvisie voor aan de gemeenteraad van Dalfsen: unaniem aangenomen!

Een artikel over de trend der trends: de individualisering van werk en wat dat voor organisaties betekent.

We werden door The University of Limerick (Ierland) gevraagd om onze visie op leegstaande kerkgebouwen te geven!
Méér van dit? Direct in je inbox? Dat kan.